Razmišljanje jedne učiteljice

„… dobri učitelji kreiraju uslove u kojima se biva uspešan, baš kao što to čine i baštovani sa biljkama (metafora Sir Ken Robinsona).
Ne mozete naterati cveće da raste.
Ali možete stvoriti takve uslove u kojima će biljke procvetati punim sjajem.
Isto je i sa decom.
Učitelji imaju moć, ali i obavezu, da stvore najbolje moguće uslove u kojima bi učenici procvetali…“

Zadugo učitelji nisu bili u prilici da unapređuju svoju veštinu dizajniranja nastave. Strogo propisani programi, priručnici, vodiči i tome slično su ostavljali malo prostora za kreiranje i osmišljavanje novina u nastavi i učenju.
Meni najzinimljiviji deo o učenju jeste upravo mogućnost kreiranja načina učenja koji prepoznaju potrebe učenika da isprobaju nove stvari i da imaju mogućnost i pravo da pogreše. Dobri modeli učenja daju prostor učiteljima da osmišljavaju i kreiraju situacije učenja za svoje učenike unutar postojećeg okvira. Ukoliko nastavnik želi da njegovi učenici napreduju onda je potrebno osmisliti uslove tog napredovanja.. Zato je važno tragati za mogućnostima i prilikama sopstvenog dizajniranja nastave i učenja…

Autor: Mirsada Topalovic

http://www.edutopia.org/blog/teachers-are-learning-designers-andrew-miller?utm_source=twitter&utm_medium=post&utm_campaign=blog-teachers-are-learning-designers-image-fb-repost

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s