Misao dana

Svako dete je drugacije, pa samim tim i njihovi uspesi ce biti razliciti. Neka deca uzrasta od 6 godina mogu biti u necemu bolja od dece uzrasta od 8 godina. Neka ce biti talentovanija za sport, dok ce druga deca biti talentovanija za nauku…. Medjutim, svako dete ima razlicite kvalitete i svi oni treba da se osecaju uspesnim bez obzira sta su postigli.
Dajmo nasoj deci dar odrastanja da kaze….
„Moji roditelji su verovali u mene, oni su bili moji najveci fanovi i uvek su mi govotili kako su ponosni na mene“

1800267_977515318941720_870736248213651606_n

Izvor: Roditelj PLUS = batine MINUS

Ostavite odgovor

