Priča dana

Mala djevojčica sa svojim ocem prelazila preko mosta .Otac se malo uplaši pa zamoli djevojčicu:

„DUŠO,molim te drži se za moju ruku da ne upadneš u rijeku.

„Tada djevojčica reče: „Ne ,tata.Ti drži moju ruku.!“
„A u čemu je razlika ?“pita zagonetno otac.
„Velika je tu razlika,“odgovori djevojčica.
Ako ja držim tvoju ruku i nešto se desi meni ,moguće je da se ja pustim.Ali ako ti držiš moju ruku bez obzira što god da se desi ti me nikada nećeš PUSTITI….“

Držite za ruku osobu koja vas voli,bolje i sigurnije je nego da očekujete da ona drži Vašu.

Ostavite odgovor

