Detetov memorandum

~Ne kvari me. Znam da ne treba da imam sve sto tražim. Samo te proveravam.
~Ne boj se da budeš odlučan sa mnom. Ja to više volim. Tad znam gde sam.
~Ne koristi silu protiv mene. To me uči da je sila jedino što se računa. Odgovoriću spremnije na upućivanje.
~Ne budi nedosledan. To me zbunjuje i čini da izbegavam sve što mogu.
~Ne obećavaj; možda nećeš moći da ispunis; to ce narušiti poverenje koje imam u tebe.
~Ne nasedaj na provokaciju kada ti kažem da nešto radim da bih te uznemirio. Onda cu pokušati da postignem nove pobede.
~Ne čini da se osećam manji nego što jesam. Odgovoriću praveći velike gluposti.
~Ne radi za mene ono što mogu ja sam. Tada se osećam kao beba, i mogu da nastavim da tražim usluge.
~Ne dozvoli da svojim lošim navikama odvučem previše tvoje pažnje. To me ohrabruje da sa njima nastavim.
~Ne osudjuj moje emocije. Ne znam zašto su odredjene stvari dobre a druge loše. Odgovoricu spremnije ako me naučiš kako da se nosim s njima.
~Ne pretvaraj moje greške u grehove. Moram da naučim da pravim greške bez osećaja da nisam dobar.
~Ne trazi objašnjenje za moje loše ponašanje. Ponekad zaista ne znam zašto sam nešto učinio.
~Ne govori da sam zločast . To ce me zbuniti i naterati da stvorim sliku koja nije istinita. Pokusaj da se usmeriš na moje ponašanje.Pokaži kako je moje ponašanje loše i daj primer pravilnog ponašanja.
~Ne kritikuj moje ponašanje u vatri. Iz nekog razloga u tim situacijama slabo čujem a moja saradnja je još gora. Treba preduzeti korake ali kasnije.
~Ne ispravljaj me pred drugima. Više će značiti ako to uradis tiho, kada smo sami.
~Ne iskušavaj previše moju iskrenost. Ponekad sam preplašen i govorim laži.
~Ne štiti me od posledica. Moram da učim iz iskustva.
~Ne odbacuj me kada postavljam otvorena pitanja. Ako to uradiš, videćeš da ću početi da informacije tražim na drugom mestu.

kutak.forumotion.com

http://www.badawi-su.com

Ostavite odgovor

