Priča dana

IZ DNEVNIKA JEDNE MAME

„U zurbi sam prosla kroz trpezariju odevena u svoj najbolji kostim, usredsredjena na vazan sastanak koji sam imala te veceri. Moja cetvorogodisnja kcer, plesala je uz jednu od svojih omiljenih melodija. Zurila sam, bilo je krajnje vreme da podjem. Ali neki unutrasnji glas glas mi je rekao: Stani!
I ja sam stala. Pogledala sam je. Ispruzila sam ruke, uhvatila je i zavrtela. Moja druga sedmogodisnja kcer nasla se u nasoj orbiti, pa sam i nju zgrabila za ruku.
Nas tri smo se zavrtele u krug kros trpezariju i dnevnu sobu. Smejale smo se. Da li su susedi kroz prozor mogli da vide nas tri lude? Nije bilo vazno. Pesma se zavrsila dramaticnim fanfarama, a zavrsio se i nas ples. Plesnula sam ih po guzi i poslala u kupatilo.
Pele su se na sprat jedva disuci, njihovo kikotanje je odzvanjalo. Vratila sam se poslu i uzela svoju akn-tasnu. U tom trenutku cuh svoje najmladje dete kako kaze: Zar nije mama superiska?“
Trgla sam se. Kako je malo nedostajalo da, zureci kroz zivot, propustim taj trenutak.U mislima sam se vratila na diplome koje su krasile zidove moje kancelarije. Nijedna nagrada, nijedno dostignuce ne moze se meriti sa ovim: „Zar nije mama superiska?“
Moje dete je to reklo kada je imalo cetiri godine. Ne ocekjem da ce to reci sa cetrnaest. Ali kad bude imala cetrdeset, ako se bude naginjala nad onu kutiju camovine da se oprosti sa zemnim ostacima u kojima boravi moja dusa, zelela bih da ponovo kaze.
Zar nije mama superiska?
Ove reci se ne mogu uneti u moju radnu biografiju. Ali zelim da budu na mom nadgrobnom spomeniku.“

Svetlana Kunstek

 

Ostavite odgovor

