Како оценити ученика са сметњама у развоју и учењу?

✿ РАДОСНА УЧИОНИЦА ✿

Како оценити ученика са сметњама у развоју и учењу?- http://inkluzija.org/forum/index.php?topic=1174.0

У складу са индивидуалним образовним планом врши се и оцењивање сваког ученика. Наиме индивидуални образовни план представља основу за континуирано праћење и подстицање развоја детета а самим тим и за оцењивање детета са тешкоћама у развоју. На тај начин оцењивање се схвата као дугорочан процес, који се континуирано врши у току године. У ту сврху од велике помоћи наставницима може да буде портфолио ученика.
Полазећи од специфичности инклузивног образовања, кључно питање оцењивања деце у инклузивном програму је: како детету са тешкоћама у развоју  дати мотивишућу оцену, а да друга деца у одељењу не буду повређена. Важно је да се поређење не врши према просечним постигнућима деце у одељењу, већ према темпу и нивоу индивидуалног напредовања детета. Акценат се ставља на праћење напредовања ученика (да ли су циљеви и задаци дефинисани у Индивидуалном образовном плану остварени) и доношење одлука о томе…

View original post 324 more words

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s