Priča dana

ШТА ЈЕ БОГАТСТВО?

Неки јако богати пословни човек одлучио је своме сину показати што је то сиромаштво како би више знао ценити богатство970356_194595850714369_2103768068_n које има.

Одвео га је на неко сиромашно сеоско имање код породице с пуно деце. Провео је тамо два дана.

На повратку до куће отац упита сина да ли је сад схватио што значи бити богат?

Дјечак одговори: “Тата, ово је једно велико искуство за мене, видео сам да ми имамо једног пса а они имају четири; ми имамо леп базен пред нашом кућом, а они имају ријеку и равницу којом она тече; ми имамо стаклени кров, а они имају
небо и месец и звијезде; ми имамо красно двориште с великим вртом, а они иза куће имају читаву шуму.”

И док је све то син говорио, отац остаде без ријечи од запрепаштења.

На крају још син дода: “Хвала ти тата, што си ми показао колико смо ми сиромашни!”

Ostavite odgovor

