6 NE u komunikaciji s teškim učenicima

Na problematična ponašanja učenika treba odmah reagirati, ali na smiren i asertivan način, tako da si ne napravimo još veći problem nego što ga imamo. Princip kojeg se treba držati kad reagiramo na učenička neprihvatljiva ponašanja vrlo je jednostavan: odabirem onaj način zbog kojeg ću JA kasnije imati najmanje štetnih posljedica. To znači da moram paziti da svojom reakcijom od učenika ne napravim neprijatelja koji će mi se na svakom sljedećem satu osvećivati izazivajući nered. 
Ovo je šest najčešćih POGREŠNIH načina reagiranja kojima učenika ne pretvaramo u prijatelja, nego samo dolijevamo ulje na vatru. Učenik ih, naime, najčešće doživljava kao napad na sebe, kao uvredu, kao izazivanje i poziv na sukob…

Advertisements

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s